tirsdag 2. desember 2008

En utfordring


Fikk en utfordring fra min svigerinne Hanne. Så her følger svar på dine spørsmål.

Fire jobber du har hatt:
Sykepleier kir.avd. kristiansand, Sykepleier avd. hjertelunge, Ettåring Sunnmøre/Romsdal for NLM, Radiovert Norrøna Radio Ålesund

Fire filmer du kan se igjen og igjen:
Reisejournalen 1-6, Michael Palin - Himalaia, The Road Home, Tre nøtter til Askepott

Fire steder du har bodd:
Ålesund, Bergen, Oslo, Kristiansand

Fire TV-program du liker:
What about Brian, Tett på tre (Espen Eckbo), Prisonbrake, Pastor på prøve

Fire plasser du har vært på ferie:
Kina, India, Madagascar, Cuba

Fire websider du besøker nesten hver dag:
Lindagjerdeshjem, facebook, vg.no, finn.no

Fire steder du heller ville vært:
I Africa, I badekaret, I Mongolia, På Strandafjellet
Jeg utfordrer videre den som leser dette...

1 kommentar:

Marit sa...

Hørtes godt ut med et varmt bad nå ja. Det er vinter og kaldt. Her fyrer vi for å få temperaturen opp på et anstendig nivå. Ellers kan jeg meddele at jeg har hevet meg på bloggtrenden. Bedre sent enn aldri :). Bloggen er i sin spede begynnelse, og du har æren av å være den eneste blogglinken foreløpig :). GOD HELG! Marit