torsdag 15. mai 2008

Når kjedsomheten tar overhånd...

Jeg er sykmeldt denne uka. Har hatt magesmerter ganske lenge, legen tror det er magesår...men ikke vet jeg. Så jeg står på tabletter.. (men de hjelper ikke).
Men det var nå det.. det blir fort kjedelig. Smertene er minst om morgenen, så jeg var en rask tur i byen innom alle bruktbutikkene der i dag.. måtte ha noe å henge fingrene i. Så fant jeg noen jordiske skatter i dag også da.

En fin ramme jeg fikk tak i på Natvig brukthandel til 5kr. Papiret inni er kjøpt på Panduro, og jeg har skrevet en fin salme på et fint papir og rammet det inn.

Kjøpte også dette nydelige sengeteppet.
Bonderomantikk..jada.







Frokostbrett som jeg srayet hvitt og skrev en bordbønn på.





Et hvitt putetrekk som kostet bare 10 kr. Dumt at de bare hadde ett. Da blir det til gjestesenga.
Fikk tak i en del stoff også, så nå har jeg noe å henge fingrene i når jeg er i form til det.




2 kommentarer:

Marianne sa...

du og du, flenketausa med sansen for fiine ting! e bor på lesesalen- 2 eksamena neste uke. Men i mårra skal e ha på med bunad og spise is:)

Marit sa...

Så mye fint du lager til, altså! Blir helt inspirert. Knut Inge har skjønt at det er en ting å male og spraye ting hvite. Nesten så han forslår det når jeg tvinger han med på loppemarked. Kjedelig at du ikke er i form! Håper de finner ut av det. God bedring! Marit.